» » » » YGS/LYS Konu Anlatım Programı [Masaüstü Uygulaması Şeklinde - Tüm Dersler]

YGS/LYS Konu Anlatım Programı [Masaüstü Uygulaması Şeklinde - Tüm Dersler]
Böyle bir konuya nasıl bir başlık atacağımı bilemedim.  En sonunda, üstte de gördüğünüz gibi bir başlık atmaya karar verdim. Fena olmadı bence, konuyu tam olarak yansıtmak istedim başlıkta.

Blogkafem'i ziyaret edenler arasında YGS-LYS'ye hazırlanan öğrencilerin sayısı azımsanmayacak kadar çok olduğu için böyle bir paylaşımın bayağı bir faydalı olacağını düşünüyorum. Evinde interneti olmayanın da bu programlar sayesinde, bilgisayar ortamında çalışabilme imkanı olacak..

Okyanus yayıncılık öğrenciler için çok güzel bir uygulama yapmış.. Programın örnek ekran görüntüsü yukarıdaki gibidir. Resmi büyütmek için üzerine tıklayabilirsiniz. Öğrencilere çok faydalı olabilecek bir program.

Programdan biraz bahsedecek olursam, bu program sayesinde :

  1. Konu Anlatım kısmından istediğiniz konuya çalışabilirsiniz.
  2. Konu Anlatımına çalıştıktan sonra konuyla ilgili testler de çözebilirsiniz.
  3. Mikroskobik karne özelliği sayesinde konulardaki başarı istatistiklerinizi görebilirsiniz. 
  4. Çoklu Zeka ile kolay öğrenme stratejilerine ulaşabilirsiniz. 
  5. Yanlış - Boş Analizi ile yanlış yaptıklarınızı yada boş bıraktığınız soruları neden yanlış yaptığınızı görebilir ve çözümünü görebilirsiniz.

Buyrunuz.. Tüm dosyalar.. Hangisini indirmek istiyorsanız indirebilirsiniz :

Burayı Okuyunuz : Herhangi bir linke "İndir" butonuna tıklayın. Daha sonra gelecek olan sayfadan ise "Yine de İndir" butonuna tıklayarak (merak etmeyin, dosyalar temiz) dosyaları sorunsuz ve hızlı bir şekilde indirebilirsiniz.
Edebiyat, Geometri ve Analitik Geometri dosylarında ise öyle bir durum yoktur. Onlara sadece bir kez tıklayıp biraz beklemeniz yeterli. Başka sayfaya yönlenme gibi bir durum yok yani. Direkt olarak indirilebiliyorlar.

"Programı indirdim peki nasıl açacağım?" diyorsanız aşağıdaki resimli anlatımları takip ederek programı nasıl açabileceğinizi öğrenebilirsiniz.

En baştan anlatmam gerekirse, ilk önce dosyayı rar'dan çıkartmamız gerekiyor. Bu işlemi yaptıktan sonra .rar içindeki klasör yada klasörler dışarı çıkmış olacaklar.

YGS/LYS Konu Anlatım Programı [Masaüstü Uygulaması Şeklinde - Tüm Dersler]

Üstteki fotoğrafta anlattığım gibi, klasörü rar'dan çıkarttıktan sonra, klasörün içine giriyorsunuz. Her klasörün içinde  "AKitapIntro" dosyası vardır zaten. Bundan sonrasını aşağıdaki fotoğrafları ve kısa açıklamaları takip ederek yapabilirsiniz.

Resimleri büyütmek için üzerlerine tıklayabilirsiniz.

1. Adım : Dosyayı açıyorsunuz ve aşağıdaki şekilde de gördüğünüz gibi AKitapIntro'ya tıklıyorsunuz.

YGS/LYS Konu Anlatım Programı [Masaüstü Uygulaması Şeklinde - Tüm Dersler]




2.Adım : Yukarıda belirtilen dosyaya tıkladıktan sonra karşınıza aşağıdaki gibi bir sayfa açılacak. Bu sayfada resimde de görüldüğü gibi büyük harflerle AKILLI KİTAP yazıyor işte o yazıya tıklıyorsunuz.

YGS/LYS Konu Anlatım Programı [Masaüstü Uygulaması Şeklinde - Tüm Dersler]





3. adım : Karşınıza aşağıdaki gibi bir pencere gelecek. Bu pencerede "Kullanıcı Bilgileri Dosyasını Oluştur" yazan butona tıklıyorsunuz.

YGS/LYS Konu Anlatım Programı [Masaüstü Uygulaması Şeklinde - Tüm Dersler]




4. Adım : Bu son adımımız oluyor. Burada sadece "Başla" butonuna tıklayarak programı başlatıyorsunuz. Hepsi bu kadar.

YGS/LYS Konu Anlatım Programı [Masaüstü Uygulaması Şeklinde - Tüm Dersler]  
 
NOT : Eğer bilgisayarınız programı açamadıysa, bilgisayarınızda Adobe Flash Palyer yüklü değil demektir.
 
Adobe Flash Palyer programını yüklemek için buraya tıklayınız.


Bu kaynaklar, İstanbul Büyükşehir Belediyesi'nin, Kültür Dersaneleri ve Okyanus Yayıncılık ile işbirliği sonucu ortaya çıkardıkları dershanet.org sitesi üzerinden bu programlar bir zamanlar ücretsiz olarak tüm öğrencilerin indirmesine sunmuşlardı. Halen öyle midir bilmiyorum. O yüzdendir ki bu adı geçen kurumlar, iletişim yoluyla benle iletişime geçip hak iddaa etmeleri durumunda, linkeri kaldırabileceğimi belirtmek isterim.


Ekleme (06.08.2014) : 
Arkadaşlar bende dosyası olmamasından dolayı Tarih konu anlatımı dosyasını konu anlatımlı dersler arasına ekleyemedim. Sizde üstteki dersler arasında Tarih dersinin olmadığını farketmişsinizdir. Tarih konu anlatımı isteyenler olursa, Tarih çalışabilmeniz için akıllı kitapların online linklerini ekleyebiliyorum sadece. Tarih dersinin bilgisayarınıza indirebileceğiniz tarzda dosyasını bulamadım malesef.

Tarih YGS konu anlatımı online akıllı kitap için buraya tıklayınız.
Tarih LYS konu anlatımı online akıllı kitap için buraya tıklayınız.

Yazar : Unknown

Merhaba. Ben CEMRESETAY Medya'da yazarlık yapıyorum. Hepimizin ortak amacı, gündemi olduğu gibi tarafsız bir şekilde aktarmaktır.
«
İleri
Sonraki Kayıt
»
Geri
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Yorum Yap