» » Zülfü Livaneli - Gökkuşağı Gönder Bana (2013) Full Albüm

Sanatçı: Zülfü Livaneli
Albüm: Gökkuşağı Gönder Bana
Yıl: 2013
Tür: Türkçe - Halk-Sanat
Format: MP3 256 Kbps 44100 KHz
Parça Sayı: 10
Dosya Boyutu: 70,01 MB

 



Zülfü Livaneli - Bir Yelkenlim Olsaydı.mp3
Zülfü Livaneli - Ege.mp3
Zülfü Livaneli - Gokkuşagı Gönder Bana.mp3
Zülfü Livaneli - Güneş Yine Doğacak.mp3
Zülfü Livaneli - Haberleri Açma Baba.mp3
Zülfü Livaneli - İlkbahar.mp3
Zülfü Livaneli - Mavi Sonsuzluk.mp3
Zülfü Livaneli - Ozan.mp3
Zülfü Livaneli - Sen Ve Ben.mp3
Zülfü Livaneli - Son Şarkı.mp3


 
DOWNLOAD - Turboot.ru

DOWNLOAD - Letitbit.net

DOWNLOAD - Turbobit.net

DOWNLOAD - Hitfile.net

Yazar : Unknown

Merhaba. Ben CEMRESETAY Medya'da yazarlık yapıyorum. Hepimizin ortak amacı, gündemi olduğu gibi tarafsız bir şekilde aktarmaktır.
«
İleri
Sonraki Kayıt
»
Geri
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Yorum Yap