» » Pes 2014 STSL + İngiltere Premier Lig FULL Lisans (Yeni Sürüm Hatalar Düzeltildi).

 Merhaba Arkadaşlar Lafı Uzatmaya Gerek Yok Size PES 2014 Stsl Yamasını Sunuyorum. Yama Bana Ait Deildir Ancak Yamayı Yüklediğimde Çok Hata Vardı. Çok Uğraşıp Oyundaki Bütün Hataları Kadroları Güncelledim Ve En Güzel Ve Temiz Bir Şekilde Size Sunuyorum. Resim Şuanlık Koyamadım İsteyen Olursa Koyarım Ancak Asla Şüpheniz Olmasın Yama Çok Güzel Ve Asla Hatasızdır. İÇİNDEKİLER: STSL BÜTÜN TAKIMLAR + HEPSİNİN YENİ SEZON FORMALARI + FULL LİSANS EN SON TRANSFERLER YAPILMIŞTIR KADROLAR GÜNCELDİR. İNGİLTERE PREMİER LİG FULL LİSANS  BÜTÜN TAKIMLAR VE BAZILARININ BİREBİR 2014 FORMASI. (İSTEK OLURSA HEPSİNİN FORMASINI YAPIP ATARIM) HER FUTBOLCUNUN GÜÇLERİ BİREBİR AYNIDIR. TEKRAR SÖYLÜYORUM ESKİ İNDİRDİKLERİNİZ GİBİ DEĞİL VE TAMAMEN GÜNCEL VE HATASIZDIR. (YENİ VERSİYON)  


Alternatif Site
Yapımcı: 
Alıntı
Asıl Sahibi: 
DemirAhmet67
Boyut: 
40
Mb
Kurulum: 
Arkadaşlar Kurulumu Bebek İşi Çok Basit :) Rar İçinden Çıkan Save Dosyasını Belgelerim/KONAMI/Pro Evolation Soccer 2014/ İçine Atınız Gelen Sorulara Tümünü Değiştir Diyiniz. İyi Eğlenceler.

Yazar : Unknown

Merhaba. Ben CEMRESETAY Medya'da yazarlık yapıyorum. Hepimizin ortak amacı, gündemi olduğu gibi tarafsız bir şekilde aktarmaktır.
«
İleri
Sonraki Kayıt
»
Geri
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Yorum Yap