» » BATTLEFİELD 4 [RELOADED] -ZAMUNDA HIZLI TORRENT

[Resim: guGz93v.png]

[Resim: NG4ts3k.png]
Battlefield.4-RELOADED-zamundatorrent.com

[Resim: CKPLJ7s.png]
Boyut:23.01 GB

[Resim: CjFMkbe.png]
Coştum. Açık Ağızlı Gülümseme Bu oyunu bence hemen indirin! Açık Ağızlı Gülümseme 700 kişi indirmiş ve bir Allah'ın kulu sadece seed etmiş. Seed etmeyi de unutmayın. Göz kırpma

[Resim: Ci99Fp1.png]



[Resim: lIqfrSf.jpg]


[Resim: 3zUMMqx.jpg]


[Resim: K6eoxhi.jpg]


[Resim: ixeiM2h.jpg]




[Resim: 8eREzoB.png]
En az;
islemci: Intel Core 2 Duo 2,4 GHz / AMD Athlon X2 2,8 GHz
Ram: 4 GB
Ekran Karti: 512 MB (AMD HD 3870/Nvidia 8800GT)
isletim Sistemi:Windows Vista 32-bit (SP2)
Tavsiye Edilen;
isletim Sistemi: Windows 8
islemci: Intel Quad-Core/AMD Six-Core
Ram: 8 GB
Ekran Karti: 3 GB (AMD HD 7870/Nvidia GTX 660)

Crack İçin TIKLAYIN


[Resim: 7a2BWh3.png]
İndirmek İçin "TORRENT INDIR veya DOSYA INDIR" Yazılı Resimlere Tıklayınız.

Yazar : Unknown

Merhaba. Ben CEMRESETAY Medya'da yazarlık yapıyorum. Hepimizin ortak amacı, gündemi olduğu gibi tarafsız bir şekilde aktarmaktır.
«
İleri
Sonraki Kayıt
»
Geri
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Yorum Yap