» » Eyleme Damga Vuran Duvar Yazıları

Herkesin bildiği gibi son günlerde tüm Türkiye'yi ayağa kaldıran haklı bir direniş yaşanıyor. Evet haklı bir direniş çünkü halk artık uyandı, bir nevi gözünü açtı diyebiliriz. Bende 'uyanan' halkın içinde olmaktan gurur duyuyorum, bu direniş içinde bizzat bende bulundum. Olaylar için şöyle diyebiliriz; bardağı taşıran son damla oldu #geziparkı / Bütün halk, bütün şehirler, teker teker destek oldu #geziparkı için birbirlerine yardım etti. Belki hayatımda bir daha hiç göremeyeceğim şeyleri gördüm ben bu direnişte. Kanlı-bıçaklı olan Göztepe ve Karşıyaka taraftarı omuz omuza direndi, sokakta karşılaşsalar birbiryle kavgaya tutuşacak olan Galatasaray'lı ve Fenerbahçe'liler birbirlerine kenetlendi. Evet belki bunları bir çoğunuz göremedi ama emin olun bunları görmek 'uyanan' halkın bana ne kadar güçlü olduğunu gösterdi. Lafı çok fazla uzatma gereği duymuyorum, bir kaç yerden derlediğim, eylemler sırasında duvarlara yazılan komik ve düşündürücü bir kaç fotoğraf paylaşacağım sizlerle, umarım bütün bu olanları komik içerikli de olsa bu fotoğraflardan anlayabilirsiniz.


Penguen Dergisi / 559

Yazar : Unknown

Merhaba. Ben CEMRESETAY Medya'da yazarlık yapıyorum. Hepimizin ortak amacı, gündemi olduğu gibi tarafsız bir şekilde aktarmaktır.
«
İleri
Sonraki Kayıt
»
Geri
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Yorum Yap